FELSZERELTSÉG

  • 4G, 3G, 2G
  • Android operációs rendszer
  • #GOPLAY kompatibilis
  • 2MP kamera
  • Vízálló IP68
  • 800 mAh akkumulátor
  • 1.4" TFT"

HELYMEGHATÁROZÁS

Az X5 Play segítségével mindig láthatja, hol tartózkodik gyermeke. Élvezze az óra nyújtotta biztonságérzetet, gondtalanul, akkor is, ha gyermekei a szabadban vannak vagy kirándulnak. Biztonságos zónákat is létrehozhat; ha gyermeke elhagyja vagy belép a zónába, Ön figyelmeztetést kap róla.

KAPCSOLATTARTÁS

Az óra egyben telefon is! A SIM-kártyával ellátott okosórával gyermeke hívásokat kezdeményezhet és fogadhat. Ez lehetővé teszi az egyszerű kommunikációt gyermekével és legfeljebb 50 jóváhagyott kapcsolattartóval. A hívások fogadása és kezdeményezése nagyon egyszerűen, lapozó mozdulattal történik az óra kijelzőjén. Az óra képes szöveges üzenetek és emojik megjelenítésére is - nincs többé unalmas sms!

FÉNYKÉPEK KÉSZÍTÉSE

Fotózz az órával! Az X5 Play 2 megapixeles előlapi kamerája lehetővé teszi gyermeke számára, hogy fényképeket készítsen. A képeket egész nap megoszthatja Önnel, így Ön szülőként naprakészen láthatja, hogy mivel tölti az idejét. Több mint 1000 képet tárolhat a galériában és egyéni hétteret állíthat be.

GOPLAY

Soha nem voltak még kevésbé aktívak a gyerekek, mint manapság, és ezen szeretnénk változtatni. A gyerekeknek fontos, hogy aktívak maradjanak, kutassák és fedezzék fel a körülöttük lévő világot, ezért indítjuk el a világ első olyan aktivitási platformját, amely a fizikai aktivitást a gyerekeknek szóló szórakozással kombinálja.

Az Xplora arról ismert, hogy az egyik legbiztonságosabb és legmegbízhatóbb vállalat, amely gyermekek számára tervez viselhető készülékeket. Ez tette lehetővé, hogy úttörő szerepet töltsön be ezen a téren.

A Sony PlayStationnel, a Paramount Pictures "Dóra és az elveszett aranyváros" és a Fox Movies "Kémesítve" című filmjével kötött partnerségek bejelentésével az Xplora bebizonyítja, hogy több neves márka máris olyan innovatív vállalatokat keres, amelyek kreatívan és hatékonyan képesek olyan koncepciókat megvalósítani, amelyek a túlzott képernyőidő problémáját kezelik. Az Xplora aktivitási felülete arra ösztönözni a gyerekeket, hogy több időt töltsenek fizikai tevékenységekkel offline, cserébe virtuális jutalmakért, amelyeket online, egy játék platformon keresztül lehet beváltani.