1. Feltételek

1.1 A feltételek hatálya

Ezen feltételek szabályozzák az általunk Önnek szolgáltatott termékeket, szolgáltatásokat és digitális tartalmakat.

1.2 Miért javasolt az elolvasásuk?

Kérjük, a rendelésének leadása előtt figyelmesen olvassa el a feltételeket. Ezen feltételek bemutatják, kik vagyunk mi, milyen módon nyújtjuk termékeinket és szolgáltatásainkat, mikor módosíthatjuk vagy szakíthatjuk meg a szerződést, mit kell tennie, ha problémába ütközik, valamint egyéb információkat is megosztanak Önnel. Ha úgy gondolja, hogy hibát vétettünk a feltételekben, vagy bármilyen módosítást szeretne kérni, kérjük, keressen fel bennünket ezek megtárgyalásához.

 

2. Információ rólunk, kapcsolattartási adatok

2.1 Kik vagyunk mi?

Mi vagyunk az XPLORA TECHNOLOGIES Deutschland GmbH. Regisztrációs számunk: HRB 148539 - Székhelyünk: Isestraße 20, 20144 Hamburg, Németország


2.2 Hogyan léphet kapcsolatba velünk?

E-mail írásával kereshet meg bennünket a support@myxplora.com címen.

2.3 Mi hogyan lépünk kapcsolatba Önnel?

Ha meg kell keresnünk Önt, akkor azt telefonon, SMS-ben vagy írásban az Ön által megadott e-mail címen vagy a rendeléshez megadott postai címen keresztül tesszük meg.

2.4 Az „írásban” magában foglalja az e-mailt és SMS-t is

Amikor az „írásban” szót használjuk a feltételekben, az magában foglalja az e-maileket és az SMS-t is.

 

3. Szerződésünk Önnel

3.1 Miként fogadjuk el az Ön rendelését?

Az Ön által leadott rendelést a megfelelő személyazonossági ellenőrzés, az előfizetés első díjának megfizetésének ellenőrzése, valamint a hitelképesség pontszámának vizsgálata után fogadjuk el. A rendelés elfogadásáról e-mailben értesítjük Önt, ekkor lép életbe a szerződés Ön és miközöttünk. Az Ön által megadott e-mail címre küldjük a levelet a rendelés leadásakor, az Ön felelőssége, hogy az e-mailünket a levélszemét vagy spam mappájában is ellenőrizze. Bármely kétséget eloszlatva akkor is létrejön a szerződés, ha az emailünket levélszemét vagy spam mappájába kapja meg.

3.2 Ha nem tudjuk elfogadni rendelését

Ha nem tudjuk elfogadni megrendelését, erről írásban tájékoztatjuk Önt, a termék díját pedig nem terheljük Önre. Ez megtörténhet azért, mert a megrendelt termék elfogyott, olyan váratlan korlátozás miatt, amellyel észszerűen nem tudtuk tervezni, nem megfelelő az általunk lekért és megkapott hitelbírálat, hibát észleltünk a termék árazásában vagy leírásában, vagy azért, mert nem tudjuk teljesíteni az Ön által leadott rendeléséhez megadott szállítási időt.

3.3 Az Ön rendelési száma

Rendeléséhez minden esetben hozzárendelünk egy rendelési számot, amelyről a rendelése elfogadásakor Önt is tájékoztatjuk. Ha bármi miatt kapcsolatba lép velünk rendelésével kapcsolatban, nagy segítség számunkra, ha a rendelési számot is megadja.

3.4 Csak az Európai Gazdasági Térség és az Amerikai Egyesült Államok területén értékesítünk

Weboldalunk a termékeink kizárólag az EGT és az USA területén történő népszerűsítés céljából jött létre. Sajnálatos módon nem szállítunk az EGT és az USA területén kívül található címekre. Kérjük, ellenőrizze https://start.myxplora.com/ weboldalunkat az XPLORA elérhetőségének ellenőrzéséhez.

 

4. Termékeink

4.1 A termékek kis mértékben eltérhetnek a képeken láthatótól

A weboldalon a termékekhez tartozó képek csupán illusztrációk. Habár igyekeztünk pontosan megjeleníteni a színeket, azt nem garantálhatjuk, hogy az eszköz kijelzője pontosan jeleníti meg a termékek színét. Az Ön által megkapott termék kis mértékben eltérhet a képeken láthatótól.

4.2 A termék csomagolása változhat

A termék csomagolása eltérhet a weboldalunkon található képeken láthatótól.

4.3 Fizikai termékek

Néhány, általunk értékesített fizikai terméket gyermekek számára értékesítünk, és azzal, ha Ön a terméket egy gyermek számára elérhetővé teszi, azzal kijelenti és garantálja, hogy Ön a gyermek szülője vagy gondviselője (vagy a gyermek szülője vagy gondviselője a terméket engedélyezte). Más fizikai termékeket felnőttek viselhetnek vagy használhatnak, amellyel Ön garantálja, hogy a termék vásárlójaként a termék használója vagy viselője beleegyezett a használatba vagy viselésbe.

4.4 Digitális szolgáltatások

A termékeink használatához le kell töltenie egy digitális alkalmazást, valamint kötelezően el kell fogadnia a digitális alkalmazás feltételeit, mielőtt jogosult azt termékeinkkel együtt használni.

4.5 A platform képességei

Bármely, általunk értékesített fizikai termék tartalmazhat – ellenkező tájékoztatás hiányában – kommunikációs szolgáltatásokat, beleértve de nem kizárólagosan hívásokat, szöveges üzeneteket, helyadatokat és segélyhívó szolgáltatásokat. Ezen szolgáltatások használatának díját az Ön által elfogadott és fizetett havi vagy éves előfizetés már tartalmazza, a használatot az ezen feltételekben található egyéb feltételek és a méltányos felhasználási feltételek tartalmazzák.

4.6 Mire nem képes a kommunikációs platformunk?

Kommunikációs platformunk nem képes emelt díjas telefonszámok hívására, néhány „08”-cal kezdődő telefonszám hívására, valamint roaming képessége sincs azon az országon kívül, ahol azt az Ön számára értékesítettük, akár az EU-ban, akár az USA-ban (Amerikai Egyesült Államok). Habár igyekszünk figyelni arra, hogy mindenkor tökéletesen működjön a termékünk, a kommunikációs platformunk a legjobb nemzeti mobilhálózaton alapszik, az ő hálózatuk nem minden esetben érhető el az értékesített országban. Fenntartjuk továbbá a jogot arra, hogy a mobilhálózatot saját döntésünk alapján bármikor megváltoztassuk. A kommunikációs platform nem teljes mértékben hibamentes, ennek megfelelően a sebességet és a minőséget többek között a termék használatának helyszínén a falak vastagsága, a légköri jellemzők, valamint a mobilhálózatot egyszerre használók száma is befolyásolhatja. Termékeinket nem javasolt biztonsági eszközként használni, sürgősségi esetben megbízhatóan működő termékként, vagy éppen nevelőeszközként.

4.7 Méltányos használati feltételek

(a) A kommunikációhoz használhatók a 2G, 3G, 4G és/vagy 5G-csatornák, valamint a szolgáltatás tartalmazza az általános hívások, szöveges üzenetek és adatátvitel mennyiségét, valamint az EU roamingot is. Az engedélyezett méltányos használati korlát 100 Mb és 100 hangperc havonta eszközönként. Ha a méltányos használati korlátot túllépi, tájékoztatjuk róla, valamint ismételt vagy kirívó használat esetén fenntartjuk a jogot a szolgáltatás felfüggesztésére a további vizsgálat erejéig. 

(b) Ha a méltányos használati feltételeket túllépte, és felfüggesztettük a kommunikációs platform használatát, további díjat kérhetünk Öntől ahhoz, hogy újra aktiváljuk a kommunikációs platform használatát az Ön számára.

(c) Bármely felfüggesztési időszak alatt minden, jelen dokumentumban meghatározott feltétel érvényben marad és továbbra is kötelező ezek betartása.

(d) Bármely előfizető-azonosítókártya (SIM-kártya), amelyet Ön számára nyújtunk, csak az általunk értékesített termékekben használható, más termékekben nem használhatóak.

4.8 További díjak

Ha a kommunikációs platformunkkal Ön visszaélt, akár az Ön tudtával vagy tudta nélkül (beleértve azt is, ha a méltányos használati feltételeknek nem tett eleget), Ön elfogadja, hogy minden díj Önt terheli.

4.9 Mi történik a minimális előfizetési hossz végével?

Az Ön velünk kötött szerződésében előfordulhat egy minimális előfizetési hossz (ahogy az a megrendelési űrlapon megjelenik).A minimális előfizetési hossz lejáratát követően továbbra is használhatja a megkapott terméket (beleértve a kommunikációs platformot is), ha továbbra is kiegyenlíti a havi, évi vagy egyéb periódusú számláit, ezután már nem él a minimális előfizetési hossz, és egy hónapos felmondási idővel felmondhatja a velünk kötött szerződését.

4.10 Korlátozott jótállásunk

Garantáljuk, hogy az általunk hivatalos webáruházunkon keresztül értékesített hardvertermékek a megrendeléstől számított két (2) évig mentesek az anyag- és gyártási hibáktól. Ez a garancia nem ruházható át, és csak a vásárlás igazolásával érvényes. Korlátozott jótállásunk nem vonatkozik (a) a normál elhasználódásra (beleértve, de nem kizárólagosan a kozmetikai károkat, például a karcokat, horpadásokat, sérüléseket és rozsdásodást), (b) a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkra, azaz balesetre, étel vagy folyadékok kiömlésére, tűzre, egyéb természeti vagy külső okokra, visszaélés által okozott hibákra vagy károkra, szokatlan igénybevételre vagy nem megfelelő tárolásra, (c) módosításra, átalakításra, tesztelésre, nem megfelelő vagy jogosulatlan javításra, (d) a közzétett útmutatótól eltérő használatra, (e) nem megfelelő tartozékokkal, nem eredeti töltőkkel vagy szoftverekkel való használatból eredő károkra, és (f) vis maior eseményekre. A jelen korlátozott jótállás értelmében kizárólagos felelősségünk a hibás termék javítása vagy cseréje (saját belátásunk szerint) a jótállási időszakon belül. Ahhoz, hogy a korlátozott jótállás alapján érvényes igényt nyújtson be, a jótállási időszak lejárta előtt értesítenie kell minket a bejelentett hiba teljes körű részletezésével, és kérnie kell egy visszaküldési címkét. Minden postaköltség Önt terheli, és javasoljuk, hogy a termék biztonságos megérkezése érdekében használjon nyomkövetési szolgáltatást.

4.11 Biztonság és szabályozás

Termékeink:

(a) viselhető, önálló okostermékek. CE minősítéssel rendelkeznek [és FCC minősítésűek, ha az USA-ba értékesítjük]. A CE jelzés [és FCC jelzés, ha az USA-ba értékesítjük] megtalálható a terméken és a csomagon is, valamint minden Egyesült Királysági és Európai Uniós törvénynek és szabályozásnak megfelel [és USA törvényeknek és szabályozásoknak, ha az USA-ba értékesítjük];

(b) várhatóan -10°C és 40°C közötti hőmérséklet-tartományban (beleértve az akkumulátort is) optimális teljesítményt nyújtanak;

(c) csak a mellékelt töltővel és az általunk biztosított vagy ajánlott eredeti csereakkumulátorokkal használhatók. Bármilyen más használati mód érvényteleníti az általunk nyújtott korlátozott jótállást;

(d) extrém hő és tűz forrásától távol tartandók;

(e) használata nem javasolt, ha túlmelegszenek, mivel fennáll az alacsony hőmérsékletű égési sérülések veszélye, például vörös foltok és sötétebb pigmentáció;

(f) átalakítása, módosítása tilos (beleértve, de nem kizárólagosan harapdálása, szájba vétele is), mivel sérüléshez vagy robbanáshoz vezethet;

(g) szétszerelése tilos, az akkumulátort csak mi cserélhetjük ki; valamint 

(h) akkumulátort tartalmaznak, amelyeket csak mi vagy egy hivatalos partnerünk dobhat ki, semmilyen esetben sem szabad más hulladékkal együtt kidobni.

 

5. Az Ön változtatáshoz való joga

Ha változtatni szeretne a megrendelt terméken, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk. Tájékoztatjuk róla, hogy a módosítás lehetséges-e. Ha lehetséges, tájékoztatjuk Önt a termék árának, a szállítási időnek vagy bármi másnak a módosításáról, ami az Ön által kért változtatás miatt szükséges, és megkérjük, hogy erősítse meg, beleegyezik-e a változtatásba. Ha nem tudjuk végrehajtani a változtatást, vagy a változtatás következményei elfogadhatatlanok az Ön számára, akkor felmondhatja a szerződést (lásd 9. pont: A szerződés megszüntetéséhez fűződő joga).

 

6. A mi változtatáshoz való jogunk

6.1 Kisebb változtatások a termékeken

Megváltoztathatjuk a terméket: 

(a) a vonatkozó jogszabályok és szabályozási követelmények változásainak követése érdekében; és

(b) kisebb technikai kiigazítások és módosítások végrehajtása érdekében, például egy biztonsági veszély kezeléséhez. Ezek a változások nem befolyásolják a termék használatát az Ön számára.

6.2 Jelentősebb változások a termékekben és ezen feltételekben

Ezen túlmenően, amint arról a weboldalunkon található termékleírásban tájékoztattuk Önt, ha jelentős változásokat eszközlünk a termékeken, erről értesítjük Önt, és Ön ezután kapcsolatba léphet velünk, hogy a módosítások hatályba lépése előtt megszüntesse a szerződést, és visszakapja a kifizetett, de át nem vett termékek árát.

6.3 Digitális tartalmak frissítése

A digitális tartalmat frissíthetjük, vagy kérhetjük Öntől a digitális tartalom frissítését, feltéve, hogy a digitális tartalom továbbra is megfelel annak a leírásnak, amelyet a vásárlás előtt adtunk Önnek. Amennyiben Ön elutasítja a digitális tartalom frissítését, amikor ilyen frissítéseket biztosítunk, nem vállalunk felelősséget semmilyen olyan hibás működésért vagy biztonsági résért, amelyet észszerűen megakadályozhatott volna egy frissítés.

 

7. Termékek nyújtása

7.1 Szállítási díjak

A szállítási költséget a weboldalunkon a megrendelés leadásakor láthatja.

7.2 Mikor szállítjuk ki a terméket?

(a) Ha termékről van szó

Ha fizikai termékről van szó, ezeket minden esetben a rendelést leadását követő 30 napon, de a lehető leghamarabb szállítjuk ki Önnek.

(b) Ha egyszeri szolgáltatásról van szó

A szolgáltatás nyújtását a rendelésben megadott dátumtól kezdjük meg. A szolgáltatás becsült befejezési dátumáról a rendelési folyamat során tájékoztatjuk Önt.

(c) Ha a termék egy digitális tartalom egyszeri szolgáltatása

A digitális tartalmat azonnal letölthetővé tesszük az Ön számára, amint elfogadjuk rendelését.

(d) Ha a termék egy folyamatos termék, vagy egy előfizetés termékre vagy digitális tartalomra

A szolgáltatásokat, árukat vagy digitális tartalmakat a megrendelés elfogadásának időpontjától kezdve nyújtjuk Önnek egészen addig, amíg vagy a szolgáltatások befejeződnek, vagy az előfizetés lejár (ha alkalmazható), vagy Ön a 9. pontban leírtak szerint megszünteti a szerződést, vagy mi a 11. pontban leírtak szerint írásbeli tájékoztatással megszüntetjük a szerződést.

7.3 Nem vagyunk felelősek a rajtunk kívülálló késésekért

Ha a termékek szállítása rajtunk kívülálló esemény miatt késik, akkor erről a lehető leghamarabb értesítjük Önt, és lépéseket teszünk a késedelem hatásának minimalizálása érdekében. Amennyiben ezt megtesszük, nem vállalunk felelősséget az esemény által okozott késedelmekért, de ha fennáll a jelentős késedelem kockázata, Ön kapcsolatba léphet velünk a szerződés megszüntetéséhez, és visszakapja a kifizetett, de meg nem kapott termékek árát.

7.4 Ha a termék kézbesítésekor nem tartózkodik otthon

Ha az Ön címén nincs senki, aki átvehetné a terméket, és a termékeket nem lehet a postaládán keresztül átadni, mi vagy a nevünkben eljáró szállítónk üzenetet hagy Önnek, amelyben tájékoztatjuk arról, hogyan szervezheti át a szállítást, vagy hogyan veheti át a termékeket egy helyi raktárból.

7.5 Ha nem szervezi újra a szállítást

Ha a terméket nem veszi át az egyeztetett időpont szerint, vagy a meghiúsult szállítást követően nem szervezi újra a szállítást, ismételten felkeressük Önt a további utasításokért, valamint felszámíthatjuk Önnek a tárolási és egyéb további szállítási költségeket is. Ha észszerű erőfeszítéseink ellenére sem tudjuk felvenni Önnel a kapcsolatot vagy megszervezni a szállítást vagy átvételt, megszüntethetjük a szerződést és életbe léphet a 11.2-es pont.

7.6 Mikortól Ön a felelős a termékért

A termék attól az időponttól az Ön felelőssége, amikor a terméket az Ön által megadott címre kiszállítjuk, vagy Ön vagy az Ön által szervezett fuvarozó átveszi azt tőlünk.

7.7 Mikortól Öné a termék

Ha Ön előre kifizette a termék árát (amely fizikai termék), abban az esetben akkortól Öné a termék tulajdonjoga, amikor teljes mértékben kiegyenlítette tartozását. Minden egyéb esetben, például, ha Ön havi előfizetést fizet előleg megfizetése nélkül, a javak továbbra is a mi birtokunkban lesznek. A rendelését követő 24. hónapban, a 25. hónap előtt lehetősége van arra, hogy 1,00£ megfizetésével a javak tulajdonjogát Önre ruházzuk át.

7.8 Mi történik, ha nem adja meg nekünk a szükséges információkat

Szükségünk lehet bizonyos információkra Öntől, hogy elküldhessük Önnek a termékeket. Ha igen, akkor ezt a weboldalunkon található termékleírásban feltüntetjük. Írásban fogjuk felvenni Önnel a kapcsolatot, hogy ezeket az információkat elkérjük. Ha Ön nem adja meg nekünk ezeket az információkat a kérésünket követő észszerű időn belül, vagy ha hiányos vagy helytelen információkat ad meg nekünk, akkor vagy megszüntethetjük a szerződést (és a 11.2. pont alkalmazandó), vagy megfelelő összegű pótdíjat számíthatunk fel, hogy kompenzáljuk az emiatt szükséges többletmunkát. Nem vállalunk felelősséget a termékek késedelmes szállításáért vagy a termékek bármely részének elmaradásáért, ha ezt az okozza, hogy Ön nem adta meg a szükséges információkat a kérésünket követő észszerű időn belül.

7.9 Okok, amelyek miatt felfüggeszthetjük a termékek szállítását Önnek

Előfordulhat, hogy fel kell függesztenünk egyes javak nyújtását: 

(a) technikai problémák kezelése vagy kisebb technikai változtatások elvégzése érdekében;

(b) a termék frissítése érdekében, hogy az megfeleljen a vonatkozó jogszabályok és szabályozási követelmények változásainak;

(c) amennyiben Ön túllépte a jelen feltételekben foglalt méltányos felhasználási feltételeket;

(d) ha Ön megszegi a jelen megállapodás bármelyik feltételét; vagy

(e) az Ön által kért vagy az általunk Önnek bejelentett (lásd 6. pont), a terméken történő módosítások elvégzése érdekében.

7.10 Az Ön jogai, ha felfüggesztjük egyes javak nyújtását

Előzetesen felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy közöljük Önnel, hogy egyes javak nyújtását felfüggesztjük, kivéve, ha a probléma sürgős vagy vészhelyzeti. Ha a terméket négy hetes időszakon belül két hétnél hosszabb időre kell felfüggesztenünk, akkor az árat úgy módosítjuk, hogy Ön ne fizessen a termékért a felfüggesztés ideje alatt. Ön kapcsolatba léphet velünk, hogy megszüntesse a termékre vonatkozó szerződést, ha felfüggesztjük azt, vagy közöljük Önnel, hogy fel fogjuk függeszteni azt, minden esetben két hétnél hosszabb időre, és mi visszatérítjük az Ön által a termékért előre kifizetett összegeket a szerződés megszűnését követő időszakra vonatkozóan. A kétségek elkerülése végett, a szerződés megszűnésének időpontjáig teljesített valamennyi kifizetés nem kerül visszatérítésre.

7.11 Abban az esetben is felfüggeszthetjük a javak nyújtását, ha Ön nem fizet

Ha Ön nem fizeti ki nekünk a javak árát, amikor szükséges (lásd 13.4. pont), és a fizetési felszólításunkat követő két napon belül sem fizeti ki azokat, felfüggeszthetjük a javak nyújtását mindaddig, amíg Ön nem fizeti ki nekünk a kintlévőséget. Mindenképpen megkeressük Önt, hogy közöljük Önnel, hogy felfüggesztjük a javak nyújtását. Nem függesztjük fel a javak nyújtását, ha Ön épp egy kifizetetlen számlát vitat (lásd 1.1. pont). A felfüggesztés időtartama alatt nem számítunk fel Önnek díjat a termékekért. A javak felfüggesztése mellett a késedelmes fizetések után kamatot is felszámíthatunk Önnek (lásd 13.5. pont).

 

8. Az Ön kötelezettségei velünk szemben

8.1 A termékek tőlünk történő megvásárlásával Ön elfogadja a következőket:

(a) betartja a jelen feltételekben foglaltakat;

(b) megadja nekünk a jelenlegi és friss elérhetőségi adatait, valamint azokat naprakészen tartja, ha idővel változnak;

(c) a termékeket rendeltetésüknek és leírásuknak megfelelően használja;

(d) megfelelő lépéseket tesz a termékek károsodásának elkerülése érdekében;

(e) a termékek bármilyen jogosulatlan használatának felfedezése esetén haladéktalanul tájékoztat minket;

(f) a terméket nem értékesíti tovább;

(g) a terméket nem használja, valamint nem engedélyezi mások számára, hogy használják a következőkre:

(i) bűncselekmények elkövetésére;

(ii) sértő, gyalázkodó, illetlen, rágalmazó, obszcén vagy fenyegető magatartásra;

(iii) bosszantó vagy kellemetlen viselkedésre (a 2003. évi kommunikációs törvényben meghatározottak szerint);

(iv) kommunikációs hálózatunk bármilyen módon történő károsítására; vagy

(v) folyamatosan automatikus, kéretlen üzenetek küldésére.

 

9. A szerződés megszüntetéséhez fűződő joga

9.1 Ön bármikor megszüntetheti a velünk kötött szerződését

Az Ön jogai a szerződés megszűnésekor attól függenek, hogy mit vásárolt, hogy van-e vele bármilyen probléma, hogy mi hogyan teljesítünk, és hogy Ön mikor dönt a szerződés megszűnése mellett:

(a) Ha a vásárolt termék hibás, nem a leírásnak megfelelő, vagy joga van a szerződést felbontani (vagy a terméket megjavítani, kicserélni, a szolgáltatást újra végrehajtatni, vagy az összes pénzt visszakérni), lásd 12. pont;

(b) Ha Ön a szerződést olyasmi miatt kívánja megszüntetni, amit mi tettünk vagy amit közöltünk Önnel, hogy tenni fogunk, lásd a 9.2. pontot;

(c) Ha éppen most gondolta meg magát a termékkel kapcsolatban, lásd 9.3. pont. Lehetséges, hogy visszatérítést kaphat, ha a türelmi időn belül van, de ez levonásokkal járhat, és Önnek kell viselnie az áruk visszaküldésének költségeit;

(d) Minden más esetben (ha nem mi vagyunk a hibásak, és nincs joga meggondolni magát), lásd 9.6. pont.

9.2 A szerződés megszüntetése valami miatt, amit mi tettünk vagy tenni fogunk

Ha Ön a szerződést az alábbi a)-d) pontokban felsorolt okok miatt szünteti meg, a szerződés azonnal megszűnik, és mi teljes egészében visszatérítjük Önnek a nem szállított termékek árát, és Ön kártérítésre is jogosult lehet. Az okok a következők:

(a) közöltük Önnel, hogy a megrendelt termék árában vagy leírásában hiba van, és Ön nem kívánja folytatni a szerződést;

(b) fennáll annak a kockázata, hogy a termékek szállítása jelentős késedelemmel jár rajtunk kívül álló események miatt;

(c) technikai okokból felfüggesztettük a termékek szállítását, vagy értesítjük Önt arról, hogy technikai okokból fel fogjuk függeszteni a termékek szállítását, minden esetben négy hetet meghaladó időtartamra; vagy

(d) Önnek törvényes joga van a szerződés megszüntetésére, mert valamiben hibáztunk.

9.3 Meggondoláshoz való jog gyakorlása (Egyesült Királyság – Fogyasztói szerződésekről szóló 2013. évi rendelet)

A legtöbb online vásárolt termék esetében törvényes joga van ahhoz, hogy 14 napon belül meggondolja magát, és visszatérítést kapjon. Ezeket a törvényes jogokat a Consumer Contracts Regulations 2013 szabályozza. Mi ezeket a törvényes jogokat összesen 30 napra terjesztjük ki, ezért az XPLORA-tól vásárolt termék vagy szolgáltatás esetén 30 napon belül joga van meggondolni magát, és visszatérítést kapni, ahogyan azt a jelen feltételek kifejtik.

9.4 Ha nincs joga meggondolni magát

Önnek nincs joga arra, hogy meggondolja magát a következők tekintetében:

(a) digitális termékek esetén, miután Ön megkezdte azok letöltését vagy streamelését;

(b) szolgáltatások esetén, miután azok befejeződtek, még akkor is, ha a lemondási időszak még tart;;

(c) egészségvédelmi vagy higiéniai védelemmel ellátott termékek esetén, miután azokat a kézhezvételt követően felbontották;

(d) zárjegyezett hang- vagy videofelvételek vagy zárjegyezett számítógépes szoftverek, amint ezeket a termékeket a kézhezvételüket követően feloldották; és

(e) minden olyan termék, amely a kézbesítés után elválaszthatatlanul összekeveredik más termékekkel.

9.5 Mennyi időm van arra, hogy meggondoljam magam?

Az, hogy mennyi ideje van, attól függ, hogy mit rendelt és hogyan szállítják.

(a) Szolgáltatásokat (például az XPLORA kommunikációs szolgáltatásaival egybekötött XPLORA okosóra-csomagot) vásárolt? 

Ha igen, akkor 30 nap áll rendelkezésére attól a naptól számítva, amikor e-mailben megerősítjük, hogy elfogadtuk a rendelését. Miután azonban befejeztük a szolgáltatásokat, nem tudja meggondolni magát, még akkor sem, ha az időszak még tart. Ha a szolgáltatások megkezdése után mond le, akkor a nyújtott szolgáltatásokért addig az időpontig kell fizetnie, amíg nem közli velünk, hogy meggondolta magát.

(b) Letölthető vagy streamelhető tartalmat vásárolt (például XPLORA fizetős tartalmat vagy funkciókat)?

Ha igen, akkor 30 nap áll rendelkezésére attól a naptól számítva, amikor e-mailben megerősítjük Önnek, hogy elfogadtuk a megrendelését, vagy ha korábban, akkor a letöltés vagy a streaming megkezdéséig. Ha a digitális tartalmat azonnal kézbesítettük Önnek, és Ön a megrendeléskor ebbe beleegyezett, akkor nincs joga meggondolni magát.

(c) Terméket vásárolt (például XPLORA KIDS ORANGE-et)?

Ha igen, akkor 30 nap áll rendelkezésére attól a naptól számítva, amikor Ön (vagy az Ön által kijelölt személy) átveszi az árut, kivéve, ha a termékeket több, különböző napokon történő szállításra osztjuk fel. Ebben az esetben az Ön (vagy az Ön által megjelölt személy) utolsó szállításának átvételétől számított 30 napig van lehetősége arra, hogy meggondolja magát a termékkel kapcsolatban.

9.6 A szerződés megszüntetése, ha nem mi vagyunk a hibásak, és nincs joga meggondolni magát

Még ha nem is mi vagyunk a hibásak, és Önnek nincs joga meggondolni magát (lásd 9.1. pont), akkor is megszüntetheti a szerződést annak befejezése előtt, de előfordulhat, hogy kártérítést kell fizetnie nekünk. A termékekre vagy digitális tartalomra vonatkozó szerződés akkor teljesül, amikor a terméket leszállították, letöltötték vagy streamelték és kifizették. A szolgáltatásokra vonatkozó szerződés akkor teljesül, amikor mi befejeztük a szolgáltatás nyújtását, és Ön kifizette azt. Ha a szerződés teljesítése előtt fel akarja mondani a szerződést, amennyiben nem mi vagyunk a hibásak, és Ön nem gondolta meg magát, csak vegye fel velünk a kapcsolatot, és értesítsen minket. A szerződés azonnal megszűnik, és mi visszatérítjük az Ön által a nem nyújtott javakért kifizetett összegeket, de ebből a visszatérítésből levonhatjuk (vagy, ha nem fizetett előleget, felszámíthatjuk Önnek) a szerződés megszüntetésének időpontjától függően az alábbi táblázat szerint kiszámított ár egy megadott részét, a szerződés megszüntetésének időpontjától függően a nekünk ebből eredő nettó költségeink kompenzálására.

Az Ön által nekünk fizetendő összegek.

 

10. A velünk kötött szerződés megszüntetésének módja (beleértve azt is, ha meggondolta magát)

10.1 Mondja meg nekünk, hogy meg kívánja szüntetni a szerződést

A velünk kötött szerződés megszüntetéséhez kérjük, hogy az alábbiak egyikén keresztül, 30 napos felmondási idővel értesítsen minket:

(a) E-mailben

Írjon nekünk e-mailt a support@myxplora.com címre. Kérjük, adja meg nevét, lakcímét, a megrendelés részleteit, valamint - amennyiben rendelkezésre áll - telefonszámát és e-mail címét.

(b) Online

Töltse ki a honlapunkon található űrlapot (ha elérhető).

10.2 A termékek visszaküldése a szerződés megszűnése után

Ha a szerződést bármilyen okból megszünteti, miután a termékeket elküldtük Önnek, vagy Ön átvette azokat, a termékeket sérülésmentesen, eredeti csomagolásban, szoftverektől és biztonsági záraktól mentesen, a vásárlást igazoló bizonylattal együtt kell visszaküldenie nekünk. Az árut vagy személyesen kell visszaszolgáltatnia oda, ahol vásárolta, vagy postai úton kell visszaküldenie nekünk a XPLORA TECHNOLOGIES Deutschland GmbH. Regisztrációs számunk: HRB 148539 - Székhelyünk: Isestraße 20, 20144 Hamburg, Németország címre.

Kérjük, küldjön e-mailt a support@myxplora.com címre az ügyfélszolgálatnak a visszaküldési címkéhez. Ha él a jogával, hogy meggondolja magát, akkor az árut a szerződés megszüntetésétől számított 30 napon belül kell visszaküldenie.

10.3 Mikor álljuk a visszaküldés költségeit

A visszaküldés költségeit mi álljuk: 

(a) ha a termék hibás;

(b) ha Ön azért szünteti meg a szerződést, mert közöltük Önnel a termék vagy a jelen feltételek közelgő változását, az árképzésben vagy a leírásban bekövetkezett hibát, a szállítás késedelmét, amely rajtunk kívülálló események miatt következett be, vagy mert Önnek erre törvényes joga van rá, mert hibáztunk.

Minden más esetben (beleértve azt is, amikor Ön a jogával él, hogy meggondolja magát) Önnek kell viselnie a visszaküldés költségeit.

10.4 Hogyan térítjük vissza az Ön pénzét

Visszatérítjük Önnek a termékekért kifizetett árat, beleértve a szállítási költségeket is, a fizetéskor használt módon. Ha a fizetési mód nem működik, és Ön három napon belül nem értesít minket egy alternatív fizetési módról, akkor úgy tekintünk rá, hogy Ön lemondott a visszatérítésről. Ugyanakkor az alábbiakban leírtak szerint levonásokat eszközölhetünk az árból.

10.5 A visszatérítésből való levonások, ha Ön él a meggondoláshoz való jogával

Ha él a jogával, hogy meggondolja magát: 

(a) A visszatérített árat (a szállítási költségek nélkül) csökkenthetjük a termék értékének csökkenése miatt, ha ezt az okozta, hogy Ön olyan módon kezelte a terméket, ami egy üzletben nem lenne megengedett. Ha visszatérítjük Önnek a kifizetett árat, mielőtt megvizsgálnánk a terméket, és később kiderül, hogy Ön elfogadhatatlan módon kezelte azt, Önnek ennek megfelelő összeget kell fizetnie nekünk.

(b) A szállítási költségek maximális visszatérítése az általunk kínált legolcsóbb szállítási móddal történő szállítás költsége. Például, ha egy termék 3-5 napon belüli szállítását kínáljuk egy költséggel, de Ön úgy dönt, hogy a terméket 24 órán belül szállítja ki, ami magasabb költséggel jár, akkor csak annyit térítünk vissza, amennyit az olcsóbb szállítási módért fizetett volna.

(c) Amennyiben a termék szolgáltatás, a visszatérítésből levonhatjuk a szolgáltatás nyújtásának összegét arra az időszakra, amelyre a szolgáltatást nyújtottuk, és amely annak a számlázási hónapnak az utolsó napjával végződik, amelyben Ön közölte velünk, hogy meggondolta magát. Az összeg a szerződés teljes fedezetéhez képest a teljesített szolgáltatás arányában kerül felszámításra.

10.6 Mikor történik a visszatérítés

Az Önt megillető visszatérítéseket a lehető leghamarabb teljesítjük. Ha Ön él a jogával, hogy meggondolja magát, akkor:

(a) Ha termékről van szó, az Ön visszatérítése attól a naptól számított 30 napon belül történik, amikor a terméket Öntől visszakapjuk, és attól függően, hogy megerősítjük, hogy a termékek nem sérültek meg. A termék hozzánk történő visszaküldésének módjáról lásd 9.2. pont.

(b) Minden más esetben a visszatérítésre az Ön meggondolásának közlésétől számított 30 napon belül kerül sor.

 

11. A szerződés megszüntetésére vonatkozó jogaink

11.1 Megszüntethetjük a szerződést, ha Ön megszegi azt

A termékre vonatkozó szerződést bármikor megszüntethetjük az Önhöz intézett levélben, ha:

(a) Ön nem teljesíti a fizetést az esedékesség napjáig, és a fizetési felszólításunkat követő két napon belül sem teljesíti a fizetést;

(b) Ön megszegi a jelen feltételek bármelyikét, beleértve, de nem kizárólagosan a tisztességes felhasználásra vonatkozó feltételeket (függetlenül attól, hogy Ön tudott-e a szerződésszegésről vagy sem);

(c) Ön a kérésünket követő ésszerű időn belül nem bocsátja rendelkezésünkre a termékek nyújtásához szükséges információkat; vagy

(d) Ön nem teszi lehetővé észszerű időn belül, hogy a termékeket kiszállítsuk Önnek.

11.2 Ön köteles kártalanítani minket, ha megszegi a szerződést

Ha a 11.1. pontban meghatározott helyzetekben megszüntetjük a szerződést, visszatérítjük az Ön által előre kifizetett összeget az általunk nem leszállított termékekért, de a szerződés megszüntetésének időpontjától függően az alábbi táblázat szerint kiszámított ár egy részét levonhatjuk vagy felszámíthatjuk Önnek a szerződés megszűnésének időpontjától függően, a szerződés megszűnése miatt felmerülő nettó költségeink kompenzációjaként.

Az Ön által nekünk fizetendő összegek.

11.3 Visszavonhatjuk a terméket

Írásban értesíthetjük Önt arról, hogy a termék nyújtását megszüntetjük. Legalább egy hónappal korábban értesítjük Önt arról, hogy leállítjuk a termék nyújtását, és visszatérítjük az Ön által a nem nyújtott termékekért előre kifizetett összegeket.

 

12. Ha a termékkel probléma merül fel

12.1 Hogyan tájékoztathat minket a problémákról

Ha bármilyen kérdése vagy panasza van a termékkel kapcsolatban, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot. Írhat nekünk a support@myxplora.com címre.

12.2 Az Ön törvényes jogainak összefoglalása

Jogilag kötelesek vagyunk a szerződésnek megfelelő termékeket szállítani. A termékkel kapcsolatos legfontosabb törvényes jogainak összefoglalóját az alábbi dobozban találja. A jelen feltételekben foglaltak nem érintik az Ön törvényes jogait. 

12.3 A visszautasított termékek visszaküldési kötelezettsége

Ha élni kíván a termékek visszautasítására vonatkozó törvényes jogával, akkor vagy személyesen kell visszaküldenie azokat oda, ahol vásárolta, vagy postai úton kell visszaküldenie nekünk. Kérjük, küldjön e-mailt nekünk a support@myxplora.com címre egy visszaküldési címkéért.

 

13. Ár és fizetés

13.1 Hol találhatja meg a termék árát

A termék ára (amely tartalmazza az ÁFA-t) a megrendelés leadásakor a megrendelés oldalain feltüntetett ár. Figyelünk rá, hogy a termék Önnek mutatott ára helyes legyen. Azonban kérjük, tekintse meg a 13.3 pontot, amely részletezi, hogy mi történik akkor, ha egy megrendelt terméknek az ára hibás.

13.2 Az ÁFA-kulcs változását áthárítjuk

Ha az ÁFA-kulcs változik a megrendelés dátuma és a termék általunk történő szállításának dátuma között, akkor az Ön által fizetendő ÁFA-kulcsot módosítjuk, kivéve, ha Ön már teljes egészében kifizette a terméket, mielőtt az ÁFA-kulcs változása hatályba lépett volna.

13.3 Mi történik, ha hibát vétünk az árban

Mindig előfordulhat, hogy minden igyekezetünk ellenére az általunk értékesített termékek némelyike hibásan van beárazva. Rendszerint ellenőrizzük az árakat, mielőtt elfogadjuk a megrendelését, így amennyiben a termék helyes ára a megrendelés időpontjában alacsonyabb, mint a megrendelés időpontjában megadott árunk, az alacsonyabb összeget számítjuk fel. Ha a termék helyes ára az Ön megrendelésének időpontjában magasabb, mint az Önnek megadott ár, akkor a megrendelés elfogadása előtt felvesszük Önnel a kapcsolatot. Ha elfogadjuk és feldolgozzuk az Ön megrendelését, ahol az árképzési hiba nyilvánvaló és félreérthetetlen, és Ön észszerűen felismerhette volna, hogy téves árképzésről van szó, megszüntethetjük a szerződést, visszatéríthetjük az Ön által kifizetett összegeket, és visszakérhetjük az Önnek átadott javakat.

13.4 Mikor és hogyan kell fizetnie

Magyarországon a beszedési megbízás, PayPal, Visa, Mastercard és American Express módokon fizethet. Időről időre további fizetési módokkal bővíthetjük a kínálatunkat. Az, hogy mikor kell fizetnie, a vásárolt terméktől függ.

(a) Termékek esetén a termékek elküldése előtt kell fizetnie.

(b) Digitális tartalmak esetén a termékek letöltése előtt kell fizetnie.

(c) Szolgáltatások esetén előre kell fizetnie, ahogy az a rendelési űrlapon látható, mielőtt elkezdenénk a szolgáltatást nyújtani. A szolgáltatásokért havonta terheljük Önt a szolgáltatások befejezéséig, amelyeket akkor is időre tovább kell fizetnie, ha elveszti azt a terméket, amelyre a szolgáltatást nyújtjuk. Engedélyeznie kell fizetési módjának, hogy havonta terheljük a szerződésben megadott összeggel, beleértve de nem kizárólagosan azt is, hogy tájékoztatnia kell bennünket a fizetési módjának megváltozásáról, valamint elegendő fedezetet kell tartania a fizetési módon ahhoz, hogy a havidíjat beszedhessük.

13.5 Ha közvetlen beszedéssel fizet, kérjük, vegye figyelembe:

(a) garanciát minden olyan bank és hitelintézet felajánl, amely elfogadja a beszedési megbízásokat;

(b) ha a beszedési megbízás összegében, időpontjában vagy gyakoriságában bármilyen változás történik, a számla megterhelését megelőzően vagy más megállapodás szerint értesítjük Önt. Ha Ön azt kéri tőlünk, hogy szedjük be Öntől a díjat, a kérelem leadásakor megerősítést kérünk az összegre és a dátumra vonatkozóan.

(c) ha a beszedési megbízás kifizetése során hiba történik, Ön jogosult a befizetett összeg teljes és azonnali visszatérítésére a bankjától vagy hitelintézetétől;

(d) ha Ön olyan visszatérítést kap, amelyre nem jogosult, akkor azt vissza kell fizetnie, amikor erre felszólítjuk;

(e) a beszedést bármikor lemondhatja, ha egyszerűen kapcsolatba lép bankjával vagy hitelintézetével, és ha ezt megteszi, akkor erről írásban kell értesítenie minket, és egy alternatív fizetési módot kell megadnia.

 

14. Felelősségünk az Ön által elszenvedett veszteségért vagy kárért

14.1 Felelősek vagyunk Önnek az általunk okozott előre látható veszteségekért és károkért.

Ha nem tartjuk be ezeket a feltételeket, felelősek vagyunk az Önt ért olyan veszteségekért vagy károkért, amelyek a szerződésszegésünk vagy az észszerű gondosság és szakértelem elmulasztásának előre látható következményei, de nem vagyunk felelősek az előre nem látható veszteségekért vagy károkért. A veszteség vagy kár akkor előrelátható, ha vagy nyilvánvaló, hogy bekövetkezik, vagy ha a szerződés megkötésének időpontjában mind mi, mind Ön tudott arról, hogy bekövetkezhet, például ha az értékesítési folyamat során megbeszélte velünk.

14.2 Nem zárjuk ki és nem korlátozzuk semmilyen módon az Önnel szembeni felelősségünket, ha ez törvénytelen lenne

Ez magában foglalja a mi vagy alkalmazottaink, ügynökeink vagy alvállalkozóink gondatlansága által okozott halálesetet és testi sértést, csalást vagy csalárd félrevezetést, a termékekkel kapcsolatos törvényes jogainak megsértését a 12.2. pontban foglaltak szerint, valamint az (Egyesült Királysági) 1987. évi fogyasztóvédelmi törvény szerinti hibás termékekért való felelősséget.

14.3 Ha az általunk szállított hibás digitális tartalom károsítja az Ön tulajdonát képező eszközt vagy digitális tartalmat, és ezt az észszerű gondosság és szakértelem elmulasztása okozza, akkor vagy kijavítjuk a kárt, vagy kártérítést fizetünk Önnek. Nem vállalunk azonban felelősséget olyan károkért, amelyeket elkerülhetett volna, ha követi a tanácsunkat, hogy alkalmazzon egy Önnek ingyenesen felajánlott frissítést, vagy olyan károkért, amelyeket az okozott, hogy Ön nem követte megfelelően a telepítési utasításokat vagy nem rendelkezett az általunk javasolt minimális rendszerkövetelményekkel.

14.4 Az általunk szállított termékek nem használhatók helyettesítő szülői technikaként, és Ön mindenkor teljes mértékben felelős az általunk szállított termékek használatáért, beleértve - korlátozás nélkül - a termék használatának a jelen megállapodásban meghatározott tisztességes felhasználási feltételekkel való összhangban tartását.

14.5 Nem vállalunk felelősséget a kommunikációs hálózatunkon keresztül továbbított adatok törlődéséért, sérüléséért vagy elvesztéséért, illetve azért, ha a kommunikációs hálózatunk a rajtunk kívülálló események következtében nem működik.

14.6 Az esetleges felelősségünk maximális összege az Ön által nekünk kifizetett összegre korlátozódik.

14.7 Nem vagyunk felelősek az üzleti veszteségekért

Kizárólag háztartási és magáncélú felhasználásra szállítjuk a termékeket. Ha Ön a termékeket kereskedelmi, üzleti vagy viszonteladási célra használja, nem vállalunk felelősséget Önnel szemben az elmaradt haszonért, az üzletmenet elvesztéséért, az üzletmenet megszakításáért vagy az üzleti lehetőségek elvesztéséért.

 

15. Hogyan használhatjuk fel az Ön személyes adatait

15.1 Hogyan használhatjuk fel az Ön személyes adatait

Az Ön személyes adatait kizárólag az Adatvédelmi szabályzatunkban meghatározottak szerint használjuk fel, amelyet itt olvashat: https://xplora.hu/pages/adatvedelmi-szabalyzat.

 

16. Egyéb fontos feltételek

16.1 Átruházhatjuk ezt a szerződést másra

A jelen feltételek szerinti jogainkat és kötelezettségeinket átruházhatjuk egy másik szervezetre. Ha ez megtörténik, erről mindig írásban tájékoztatjuk Önt, és minden észszerű lépést megteszünk annak érdekében, hogy az átruházás ne befolyásolja az Ön szerződés szerinti jogait.

16.2 Ahhoz, hogy Ön a jogait és a garanciánkat átruházza valaki másra, a mi hozzájárulásunkra van szüksége

A jelen feltételek szerinti jogait vagy kötelezettségeit csak akkor ruházhatja át egy másik személyre, ha ehhez írásban hozzájárulunk. Bármilyen okból nem járulhatunk hozzá az ilyen átruházáshoz, beleértve azt az esetet is, ha az átruházott személy nem felel meg a hitelminősítési követelményeinknek. Nem kell indokolnunk, hogy miért nem járulunk hozzá az ilyen átruházáshoz.

16.3 Jelen szerződés nem jogosít fel egyéb harmadik személyeket

Ez a szerződés Ön és mi közöttünk jön létre. Senki másnak nincs joga a szerződés bármelyik feltételének érvényesítésére. Egyikünknek sem kell más személy beleegyezését megszereznie ahhoz, hogy a szerződést megszüntesse vagy a jelen feltételeket megváltoztassa.

16.4 Ha a bíróság a jelen szerződés egy részét jogellenesnek találja, a többi rész továbbra is érvényben marad

A jelen feltételek minden egyes bekezdése külön-külön működik. Ha bármely bíróság vagy illetékes hatóság úgy dönt, hogy bármelyik bekezdés jogellenes, a fennmaradó bekezdések teljes mértékben hatályban maradnak.

16.5 Még ha késlekedünk is a jelen szerződés érvényesítésével, később is érvényesíthetjük azt

Ha nem ragaszkodunk ahhoz, hogy Ön azonnal megtegyen bármit, amit a jelen feltételek szerint meg kell tennie, vagy ha késlekedünk azzal, hogy lépéseket tegyünk Önnel szemben a jelen szerződés megszegése miatt, ez nem jelenti azt, hogy Önnek nem kell megtennie ezeket a dolgokat, és ez nem akadályozza meg, hogy később lépéseket tegyünk Önnel szemben. Például, ha Ön elmulasztja a fizetést, és mi nem üldözzük Önt, de továbbra is biztosítjuk a termékeket, akkor is követelhetjük Öntől, hogy egy későbbi időpontban fizesse meg az összeget.

16.6 Mely jogszabályok vonatkoznak erre a szerződésre, és hol indíthat bírósági eljárást

Ezen feltételekre vonatkozóan a német jog az irányadó, Ön a termékekkel kapcsolatban a német bíróságok előtt indíthat eljárást. 

ADATVÉDELMI SZABÁLYZAT - XPLORA WATCH ÉS SZOLGÁLTATÁSOK