FELSZERELTSÉG

  • 4G, 3G, 2G
  • Android 4.4 operációs rendszer
  • #GOPLAY kompatibilis
  • 0.3MP kamera
  • Vízálló IP67
  • 700 mAh akkumulátor
  • 1.4" TFT"

GPS, BIZTONSÁGI ZÓNÁK ÉS SOS

Az XGO2 többféle funkciót használ arra, hogy meg tudja határozni az okosóra helyét. Lehetőség van biztonsági zónák beállítására a kulcsfontosságú helyeken, például otthon és az iskolában. Vészhelyzet esetén a gyermek megnyomhatja az SOS gombot, hogy értesítse az előre elmentett vészhelyzeti kapcsolattartókat a tartózkodási helyéről.

HANGÜZENETEK ÉS ÜZENETEK

Az XGO2 OKOSÓRA képes hívásokat kezdeményezni és fogadni az előre jóváhagyott kapcsolatokkal. Ezenkívül gyermeke szöveges üzeneteket, hangüzeneteket, emojikat fogadhat, és ugyanúgy válaszolhat.

FÉNYKÉPEK KÉSZÍTÉSE

Fotózz az órával! Az XGO2 0,3 megapixeles előlapi kamerája lehetővé teszi gyermeke számára, hogy fényképeket készítsen. A képeket egész nap megoszthatja Önnel, így Ön szülőként naprakészen láthatja, hogy mivel tölti az idejét. A képeket gyermeke a galériában tárolhatja, és egyéni háttereket állíthat be.

GOPLAY

Soha nem voltak még kevésbé aktívak a gyerekek, mint manapság, és ezen szeretnénk változtatni. A gyerekeknek fontos, hogy aktívak maradjanak, kutassák és fedezzék fel a körülöttük lévő világot, ezért indítjuk el a világ első olyan aktivitási platformját, amely a fizikai aktivitást a gyerekeknek szóló szórakozással kombinálja.

Az Xplora arról ismert, hogy az egyik legbiztonságosabb és legmegbízhatóbb vállalat, amely gyermekek számára tervez viselhető készülékeket. Ez tette lehetővé, hogy úttörő szerepet töltsön be ezen a téren.

A Sony PlayStationnel, a Paramount Pictures "Dóra és az elveszett aranyváros" és a Fox Movies "Kémesítve" című filmjével kötött partnerségek bejelentésével az Xplora bebizonyítja, hogy több neves márka máris olyan innovatív vállalatokat keres, amelyek kreatívan és hatékonyan képesek olyan koncepciókat megvalósítani, amelyek a túlzott képernyőidő problémáját kezelik. Az Xplora aktivitási felülete arra ösztönözni a gyerekeket, hogy több időt töltsenek fizikai tevékenységekkel offline, cserébe virtuális jutalmakért, amelyeket online, egy játék platformon keresztül lehet beváltani.