Mindent az Alfa generációról!

Tudtad, hogy a gyermeked az Alfa generációhoz tartozik?

Hetente közel 2 800 000 Alfa generációs gyermek születik világszerte és 2025-re ők lesznek az eddigi legnagyobb létszámú generáció a világtörténelemben. Számukra az online lét, a közösségi média és a technológia már életmód. Járjuk körbe együtt ezt a témát!

Az Alfa generáció a Z generáció gyermekei, akik 2010-2024 között születtek. Az Alfa az első olyan generáció, akik születésüktől fogva a digitális világ részei. A ‘Z Gen’ számára a közösségi média egy eszköz, az ‘Alfa Gen’ számára az élet természetes része, életmód.

A következmények

Az Alfa generáció számára nem létezik olyan világ, amelyben nincs virtuális valóság, okostelefon, e-book, vagy internet és hordozható kütyük. Ezen technológiák használata olyan természetes számukra, mint a tv vagy a bankkártya a szüleik számára. Szerencsések vagyunk, hogy a hihetetlen gyors technológiai fejlődés korát éljük. Ezek a technológiák mérhetetlen számú lehetőséget nyitottak meg sokunk számára, beleértve azokat az újfajta lehetőségeket is, amelyek segítenek a családoknak kapcsolatokat ápolni, a kötődést erősíteni.

Az óvatosság azonban elengedhetetlen, amikor arról beszélünk, hogy a gyerekek életébe milyen formában vezetjük be az új technológiákat. Hiszen az kihatással lesz életünkre, kapcsolatainkra és életükre is.

Az Xplora XGO3 okosóra lehetőséget ad arra, hogy biztonságosan, de mégis izgalmas módon vezessük be gyermekeinket a technológia világába, és ők kockázat nélkül lépjenek be az online világba.

Szülői kontroll

Az Xplora küldetése, hogy minél több mozgásra ösztönözze a gyerekeket. Az a célunk, hogy okosóráink segítségével aktivitásra sarkalljuk őket - ezáltal segíthetünk mind a szülőknek, mind a gyermekeknek a képernyő-idő csökkentésében. Az Xplora gyerekeknek szánt okosórái ösztönzik a gyermekeket a fokozott fizikai aktivitásra, miközben nagyobb függetlenséget nyújtanak, az elengedhetetlen szülői kontroll megtartása mellett.

Mi szülők tisztában vagyunk a technológiai fejlődés negatív oldalával és veszélyeivel is. Rajtunk múlik, hogy biztonságosan használjuk és így is adjuk tovább ezt a tapasztalást. 

Karakterük, jellemvonásaik

Számos elemző szerint az Alfa generáció lesz a legmagasabb színvonalon oktatott, technológiailag legelmélyültebb és a legstabilabb anyagi háttérrel rendelkező generáció. Miközben szüleik (Millenials) digitális nomádként ismertek, az alfák legtöbbje már az előtt digitális lábnyomot hagy maga után, mielőtt magát a fogalmat megértené.

 Amikor minden Alfa megszületett (2025), számuk több mint 2 milliárd lesz - a világtörténelem legnagyobb generációja. Napjaink technológiájának köszönhetően az Alfa generációnak lesz a legkönnyebb globális kapcsolatokat építeni. Szociálisak, globálisak és mobilak lesznek, egyszerre különböző országokban is dolgoznak, tanulnak és utaznak, ahol külön karriereket is építhenek. Az egyéniség és az egyediség korában formálódtak, mely meghatározza a jövőbeli elvárásaikat.

Az Xplora XGO3 okosóra új lehetőségeket nyújt a gyermekek digitális kommunikációjában.


Az Alfa lesz a különféle technológiák leghozzáértőbb generációja. Több évet töltenek majd az oktatásban, később kezdik meg kereső éveiket is, ami azt is jelenti, hogy tovább maradnak szüleikkel, mint felmenőik, a Z vagy az Y generáció. A szülői szerep is több évet ölel majd fel, mivel az Alfák akár a 20-as éveik végéig is a szülői otthonban maradnak.

Képernyő-tinik

Ez a generáció akarva-akaratlanul is részese lett annak a kísérletnek, amely során a gyermekek elé már kis korukban képernyő kerül, mint nyugtató, szórakoztató és oktató eszköz. A képernyők korszakában élünk, amely rájuk erőteljesebb hatással lesz, hiszen nagyobb mértékű képernyő-telítettségnek vannak kitéve a fejlődésük éveiben.

A megrövidült koncentráció készség, az oktatás számítógépes játékká alakulása, a kiterjedtebb digitális műveltség, a társadalmi készségek csorbulása mindannyiunkra hatással van, de őket még a fejlődésük korában érik ezek a folyamatok.

Az Alfa generációt 2010-től számoljuk, attól az évtől, amikor az iPad-et piacra dobták, amikor megszületett az Instagram, és az év szava az ‘App’ volt. Ők tehát már ifjú koruktól képernyő-tinik. 

Napjaink felgyorsult digitalizációjával és digitális tartalmak intenzív fogyasztásával a gyerekeknek szánt okosórák szerepe fontosabb, mint valaha, hiszen képesek biztonságos alternatívát nyújtani az okostelefonokkal szemben.


Az XGO3 megoldást nyújt, hogy csökkentsük a gyermekek képernyőidejét és hogy inspiráljuk őket az egészségesebb és boldogabb életmódra. 

VÁSÁROLJ MOST XGO3-at!